Lokali LOGOTIPAS LOKALI dovanų dėžutė
Kategorijos

Pristatymas

PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Prekes pristatysime Jūsų norimu laiku nuo 08:00 iki 20:00 val. tiek darbo dienomis, tiek ir savaitgaliais. Užsakytas prekes pristatysime į bet kurį Lietuvos kampelį. Tarpininko sandėliuose esančios prekės pristatomos per 2-4 d.d. nuo užsakymo surinkimo, Tarpininko sandėliuose nesančios prekės pristatomos per 14 k.d. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.

2. Pasirinkdami pristatymo adresą gerai apgalvokite, ar Jūs arba Jūsų šeimos nariai galės būti namuose. Jei abejojate, geriau pasirinkite, kad prekės būtų pristatytos į Jūsų darbovietę ar kitur, kur tikrai bus kam priimti Jums skirtą siuntą arba susitarkite su mūsų darbuotojais dėl patogesnės pristatymo dienos. Deja, tiksliai numatyti, kurią dieną bus pristatomas ką tik padarytas užsakymas ne visada galime. Tai priklauso nuo apmokėjimo bei jo patvirtinimo laiko, nuo užsakytų prekių buvimo sandėliuose, atvykimo į sandėlius datų ir laiko.

3. Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku. Jei, dėl tam tikrų priežasčių, siuntų tarnybos kurjeris nerado Jūsų namuose - būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jums priimtino naujo pristatymo laiko.

4. Bet kuriuo atveju, būkite tikri - mes pasiruošę atsakyti į visus Jūsų klausimus ir padaryti viską, kas mūsų valioje ir galioje, kad užtikrintume operatyvų prekių pristatymą Jums!

Prekių priėmimas:

Pasiimdami prekes, būtinai gerai apžiūrėkite visas pakuotes ir dėžes. Įpakavimas negali būti pažeistas. Jei pastebėjote, kad dėžės atvažiavo netvarkingos – įplėštos, atidarytos arba kitaip fiziškai pažeistos, galite nepriimti tokios siuntos. Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, reikalaukite, kad siuntos priėmimo – perdavimo arba atskirame pažeistų pakuočių pristatymo akte būtų tiksliai, išsamiai ir vienareikšmiškai aprašyta, kokios būklės pakuotės buvo pristatytos. Bet kuriuo atveju, priimdami pažeistą pakuotę, kurjerio akivaizdoje išpakuokite siuntą ir vizualiai patikrinkite joje esančių prekių būklę.

Pristatymo kaina Lietuvoje:

Pristatymo kaina Lietuvoje, priklauso nuo krovinio svorio: iki 2 kilogramų - 4 eurai, iki 5 kilogramų - 5 eurai, iki 10 kilogramų - 6 eurai, iki 100 kilogramų - 20 eurų.

Pastabos:

1. Kurjerio laukimas (prastovos) dėl Gavėjo kaltės, pristatant siuntą - 15 EUR už valandą. Laukimo laikas pradedamas skaičiuoti po 10 minučių nuo kurjerio atvykimo pas Gavėją.

2. Jei siunta pristatoma į Kuršių Neriją, už kiekvieną siuntą teks sumokėti papildomą 20 EUR dydžio mokestį.

Privatumo politika

I. Privatumo politika reglamentuoja elektroninės parduotuvės lokali.lt (toliau – Parduotuvė, Tarpininkas) ir asmens, apsilankiusio parduotuvėje (toliau – Lankytojas) pagrindinius asmens duomenų kaupimo, rinkimo, tvarkymo, saugojimo principus bei tvarką.

 

II. Privatumo nuostatos apima visus ir bet kokius Lankytojo veiksmus, kuriuos jis gali atlikti Parduotuvėje: įsigyti prekes, skaityti skelbiamą informaciją, atsiliepimus, palikti komentarus bei kokio pobūdžio informaciją, taip pat kitus veiksmus, susijusius su duomenų pateikimu, gavimu, grįžtamuoju ryšiu.

III. Parduotuvė garantuoja kiekvieno Lankytojo asmens duomenų privatumą ir apsaugą.

IV. Lankytojas patvirtina ir pareiškia, kad suteikia Tarpininkui teisę rinkti, kaupti, sisteminti, naudoti ir tvarkyti visus ir bet kuriuos asmens duomenis, kuriuos Lankytojas pateikia Tarpininkui lankydamasis Parduotuvėje.

V. Lankytojas, ketinantis įsigyti pasirinktą prekę, privalo Parduotuvei pateikti šiuos kontaktinius duomenis:

V.1 Vardas, pavardė.

V.2 Telefono numeris.

V.3 Elektroninis paštas.

V.4 Gavimo šalis, adresas, miestas.

V.5 Pašto indeksas.

VI. Parduotuvė deklaruoja Lankytojo suteiktus duomenis naudoti šiems tikslams:

VI.1 Galimybei pristatyti prekes Lankytojo nurodytais kontaktais.

VI.2 Galimybei stebėti prekių teikimo procesą, jį kontroliuoti, tobulinti.

VI.3 Galimybei susisiekti su Lankytoju dėl iškilusių neaiškumų arba kitokių nenumatytų aplinkybių, dėl kurių būtina susisiekti su Lankytoju.

VII. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kurie Lankytojo duomenys gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

VIII. Lankytojas turi teisę papildyti ir (ar) keisti savo prisijungimo duomenis, jiems pasikeitus.

XIX. Naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis gali:

XIX.1 Visi veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus.

XIX.2 Nepilnamečiai nuo penkiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus (tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija).

XIX.3 Juridiniai asmenys.

XIX.4 Visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

X. Parduotuvė naudoja programinę įrangą bei kitokias priemones, kuriomis siekiama apsaugoti visų Lankytojų prisijungimo duomenis. Prie Lankytojo prisijungimo duomenų gali prieiti tik Parduotuvės įgalioti asmenys.

XI. Lankytojas yra pats atsakingas už visų pirminių prisijungimo duomenų slaptumą.

XII. Lankytojų duomenys Parduotuvėje yra saugomi tol, kol Lankytojas raštu nepareikalauja pašalinti jo duomenis, bet ne ilgiau negu 1 (vienerius) metus.

XIII. Parduotuvės likvidavimo atveju visi surinkti Lankytojų duomenys yra negrįžtamai sunaikinami.

XIV. Naudodamasis Parduotuve Lankytojas be išlygų ir apribojimų sutinka su šiomis Parduotuvės Privatumo politikos nuostatomis. Jei Lankytojas nesutinka su šiomis Privatumo nuostatomis, jis neturi teisės naudotis Parduotuve ir turėtų nedelsiant ją palikti.

XV. Parduotuvė Lankytojų asmens duomenų apsaugą įgyvendina vadovaudamasi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo Nr. IX-1296 nuostatomis.

XVI. Tarpininkas turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti Privatumo nuostatas. Šie pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Parduotuvėje. Jei Lankytojas po Privatumo nuostatų pakeitimų paskelbimo naudojasi Parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su visais pakeitimais.

 

Pagarbiai,

 

PMA komanda

Tavo verslo startas. Elektroninės parduotuvės: lokali.lt